Еволюція ведення агітаційної війни по-чернігівськи: адмінресурс «уже не той»

Щоб підвищити свої шанси перемогти на виборах до місцевих рад політичні гравці змушені йти в ногу з часом і видумувати нові технології піару. При чому, використання адмінресурсу також зазнало еволюційних змін.

Про це сьогодні, 19 жовтня, у Чернігові під час засідання прес-центру «Місцеві вибори - 2015» розповів політичний експерт Олександр Соломаха.

За його словами, починаючи з 2006 року адмінресурс у класичному вигляді вже застосовується рідко. Мовляв, цей незаконний метод агітації суттєво еволюціонував.

«Фактично після 2006 року адмінресурс як такий у чистому вигляді видозмінюється і перетворюється на більш технологічні справи – формування груп підтримки, так звані «добрі справи», активна кампанія в ЗМІ. На фоні технологій передвиборчі програми нівелюються, вони стають мало цікавими для виборців. На перший план стає харизма кандидатів, вміння гарно говорити, обніматися з бабусями, гарно обіцяти все, що захочуть», - зазначив Олександр Соломаха.
 

Коментарі