На злобу дня
На вирішення більшості потреб для якісного функціонування міського
пасажирського транспорту потрібні кошти. І не малі. Саме тому по 2.50 грн
возити пасажирів перевізники вже не бажають, бо ця ціна, на їхню думку,
«морально застаріла». Інфляція та дороге пальне вартість проїзду зробили не
рентабельною. А перевізники, як вони самі ж стверджують, хочуть і транспорт в
нормальному стані утримувати і людям зарплату платити…
Воно то так звичайно, але тут є одне «але». Коли і долар був по 8 – 16
грн і ціна проїзду по 1.75-2.50 грн якось не дуже помічалося, щоб наші шановні
перевізники намагалися догодити пасажирам. Адже ж є такі речі, на які зовсім не
потрібно додаткових коштів. Потрібні лише елементарна повага до клієнтів і
контроль за найнятими працівниками з боку роботодавця.
Що заважає пасажирському транспорту хоча б приблизно дотримуватися
встановленого графіку?
Що заважає у транспорті оголошувати зупинки?
Що заважає водію під час руху не розмовляти по телефону і не
перераховувати постійно касу, наражаючи пасажирів на небезпеку?
Що заважає водію тримати своє робоче місце у чистоті і не перетворювати
його на циркову розцяцьковану кибітку?
Що заважає водіям з’являтися на роботу поголеними і у чистому
випрасуваному одязі (я вже просто мовчу про
краватки і костюми)?
Шановні перевізники, ви й насправді так думаєте, що підвищивши вартість
проїзду, ви заразом поліпшите і культуру обслуговування своїх клієнтів?
Коментарі